Gezocht: Echo apparaat voor obstetrie/gynaecologie

  • Inge

    Zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een echo apparaat voor obstetrie/gynaecologie.

    Het liefst een Hitachi, Aloka of Philips apparaat.

    In ieder geval met vaginale, abdominale en 4D abdominale transducer.

  • M

    Beste Inge,

    Is je vraag nog actueel? Ik heb een Philips HD11 XE te koop. Als je je emailadres achterlaat, kan ik je wat gegevens mailen.

    Mvg,

    M

  • HJ van Schaik

    Bent u nog steeds zoekende?

    Groet HJ van Schaik

  • silham

    Hallo,

    Ik ben naar hetzelfde op zoek.

    mvg silham

  • Anneke

    Mijn maat en ik zijn ten behoeve van Rutgershuis Oost in Arnhem op zoek naar een tweedehands echo-apparaat dat de beschikking heeft over een abdominale én een endo-vaginale probe.

    Wij helpen o.a. vrouwen met keuze wat betreft anticonceptie. Wij plaatsen bijv. spiralen bij vrouwen die angstig zijn of slechte ervaringen hebben bij gynaecoloog of huisarts.

    Daar onze activiteiten voor Rutgershuis niet belangrijkste bron van inkomen is, (we doen het werk max 5 uur per week is het budget niet groot.

    Ook tips met bijvoor beeld mogelijkheid van leasen van apparaat horen we graag!

    Bedankt voor het meedenken!!

  • Lenneke

    Via deze weg bied ik een mooie Mindray DC-3 aan van 9 jaar oud. Hij geeft goed beeld maar zijn beste kwaliteitspunt is zijn gebruikers gemak. Prima geschikt voor 1e en 3e trimester echo's. Voor vragen: lennekevdbroek@hotmail.com