www.medicalcareshop.nl

  • welkom bij medicalcareshop

    Welkom bij MedicalCareshop, wij leveren kwalitatief hoogwaardige zorghulpmiddelen aan ziekenhuizen en diverse instellingen in de gezondheidszorg.

    Medical Careshop is ontstaan door een bundeling van specifieke kennis van zorghulpmiddelen en 20 jaar ervaring op inkoopgebied.

    Door deze basis hebben wij in samenwerking met de meest professionele leveranciers uit Nederland, België en Duitsland op het gebied van zorghulpmiddelen de scherpste prijs voor de beste artikelen kunnen onderhandelen en tevens kunnen wij een betrouwbare en snelle levering garanderen.

    Service en kwaliteit staan bij MedicalCareshop hoog in het vaandel. Via onze duidelijke en eenvoudig bedienbare website kunt u alle informatie vinden die nodig is om een goede beslissing te nemen bij aankoop van onze kwaliteitsproducten.

    www.medicalcareshop.nl

  • Suus Baltussen

    Beste meneer of mevrouw,

    Misschien een vreemde vraag maar ik ben op zoek naar een oude couveuse voor een kunstproject dat

    plaats gaat vinden in oktober . Ik heb van eind september t/m de hele maand oktober deze oude couveuse nodig.

    Hierin komt een echt lijkende pasgeborenen te liggen met kleine subtiele kenmerken van een kuiken.

    De couveuse hoeft het niet te doen , dus een kapotte is prima .

    Ik heb al vele ziekenhuizen afgebeld, ben ten einde raad en heb geen idee meer waar ik er een zou kunnnen vinden .

    Het zou fantastisch zijn als u ons verder kan helpen. We willen er ook best voor betalen .

    vriebdelijke groeten , Suus Baltussen tel. 06-14998940

  • joyce

    Jammer dat ik dit niet eerder heb gezien. Wij hebben een voormalige groene kruisgebouw gekocht en een ouderwetse couveuse stond er nog. Die zou nu alleen wat moeten opgeknapt worden.

  • joyce

    Idd met pijp en glas bovenin