echo apparaat

  • peter

    te koop . twee stuks echo apparaat , beide in nette staat , en zeer compleet.de eerste is een hitachi EUB 405 , zeer net apparaat , inclusief printer voetbediening, sonde. draagbaar apparaat , zeer geschikt voor op lokatie , maar ook voor in de praktijk , arts , dierenarts , noem maar op.

    tweede apparaat is een vingmed cfm 800 met kleuren monitor, sonde speciaal voor geluid, en sonde voor de echo. ook zitten er sondes bij voor de bloeds omloop . apparaat werkt perfect , met printer , verder heb ik er niet veel verstand van , complete handleiding erbij.

    prijs van de machines is goedkoop, 1450 per stuk is de vraagprijs .

    bel me op 0653740711 of mail me

  • s.panchu

    dag peter ;

    is de vingmed cfm 800 er nog ?.

    vertel er wat meer over : wat zijn de maten in cm van de monitor ? , sonde om bijvoorbeeld de hartslagen van een baby te horen ? , hoeveel sondes zijn er voor de echo en hoeveel megahertz zijn ze ?.

    de antwoorden kan je in de handleing vinden of scan en stuur de handleiding voor me.

    bij voorbaat dank, met vr.gr..

  • s.panchu

    zie eerdere mail, s.panchu

  • peter

    de vingmed is er nog, de sonde is 7.5 mhz.

    de monitor is denk ik 17 inch, maar ik zal m even opmeten.

    de sondes voor de hartslag zitten er drie of vier bij, dat moet ik even nakijken.

    ook de printer, en de speciale video opname, met scroll functie.

    een dikke handleiding zit erbij, misschien is het handig dat je m vrijblijvend komt testen.

    gr

  • s.panchu

    je adres en evt.voorkeurs-dagen/-tijden ?, mvg, s.panchu

  • leus eric

    beste ,

    heb je nog een echo apparaat ???

    wat is uw laagste prijs ????

    MVG

    ERIC

  • peter

    heb nog een keurige toshiba just vision staan Ssa 320, met alle boekjes erbij, printer, gewone sonde en vaginale sonde.

    voor de scherpe prijs van 1250 euro . bellen mag ook 0657746682